Blog

Održan tematski forum “Društvena poduzeća i zelena ekonomija”

U okviru projekta Krugovi održan je on-line tematski forum pod nazivom „Društvena poduzeća i zelena ekonomija“-
Forum je održan 29. prosinca 2021. godine te je obuhvatio uvodna predavanja Lidije Pavić Rogošić iz ODRAZ-a te Dražena Šimleše iz instituta Ivo Pilar. Oba predavača dugi niz godina djeluju u području održivog razvoja i zelene ekonomije te su svojim izlaganjem predstavili teorijski okvir i praktične primjere zelene ekonomije.
Po završetku izlaganja, sudionici foruma dobili su prostor za kratku raspravu, umrežavanje i pitanja predavačima.
Ovaj forum jedan je u nizu aktivnosti planiranih u okviru projekta Krugovi koji je financiran u okviru poziva „Jačanje poslovanja društvenih poduzetnika – faza I“ (UP.02.3.1.03.).

manja lenta-14

Read More

Polugodišnji izvještaj o provedbi projekta

Voditeljica projekta Krugovi sudjelovala je na polugodišnjem izvještaju o napretku provedbe projekata financiranih u okviru poziva „Jačanje poslovanja društvenih poduzetnika – faza I“ (UP.02.3.1.03.) u organizaciji Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva.

Informativni dvodnevni sastanak čiji je cilj okupiti korisnike navedenog Poziva te predstaviti faze napretka provedbe projekta održan je 13. i 14. srpnja 2021. godine u Primoštenu.

Nositelji projekata, za koje su sredstva osigurana upravo iz Poziva, imali su prilike predstaviti projektne ideje, aktivnosti i dosadašnje rezultate te ujedno upoznati se i umrežiti kako bi postigli što bolje učinke i održivost projekata.

Predstavnici nositelja tako su uspostavili neformalnu mrežu koja će služiti za pozivanje i međusobno sudjelovanje na aktivnostima, ali i za razmjenu znanja i iskustva u području društvenog poduzetništva.

Voditeljica projekta iskoristila je priliku tijekom predstavljanja dosadašnjih rezultata projekta te je prisutnima iznijela osnovne informacije o društvenoj reviziji i procesu koji je osmišljen u suradnji s ekspertima, a za koji vjerujemo da je temelj uspješnog praćenja poslovanja koji će sva društvena poduzeća moći primjenjivati i na taj način dokazati poslovanje prema društveno-poduzetničkim principima.
manja lenta-14

Read More

Društveno poduzetništvo u Baranji

lenta_web-11

Predstavnici Mode Niti sudjelovali su u provedbi tematske radionice pod nazivom „Cekeri – tradicija na moderan način“ na kojima su sudionici projekta s područja Međimurja i Baranje educirali prisutne kako izraditi tradicionalni međimurski ceker i druge proizvode od komušine. Radionica se održala 10. lipnja 2021. u Etnološkom centru baranjske baštine.

LAG Baranja provodi projekt suradnje „Turizmom razvijamo područje“ u suradnji s 5 odabranih LAG-ova s područja Republike Hrvatske i to LAG-om Moslavina koji je glavni partner u projektu, LAG-om Međimurski doli i bregi, LAG-om Papuk, LAG-om Virovitički prsten i LAG-om Srijem kao partnerima u projektu. Projekt je financiran EU sredstvima, a dio je programa ruralnog razvoja Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj. Cilj projekta je promocija i izgradnja identiteta područja uz jačanje prepoznatljivosti i konkurentnosti turističke ponude kroz ovakav oblik društvenog poduzetništva.

Modra Nit je predstavila svoju ponudu koju plasira kroz web shop eCeker i već nekoliko godina promovira lokalne proizvođače hrane kroz specifičan brand. Projektom Krugovi nastoji se dodatno promovirati lokalnu ponudu te uvesti nove poslovne aktivnosti na temelju novih marketinških vještina i alata. Razmjena iskustava i ideja odlična su podloga za buduću suradnju koja će također biti dio procesa preobrazbe Modre Niti d.o.o. u društveno poduzeće.

Projekt Krugovi sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Sadržaj ove web stranice isključiva je odgovornost Modre niti d.o.o. i ne mora nužno odražavati stavove Europske unije.

Read More

Edukacija voditeljice marketinga

Voditeljica marketinga Ana Lamza Bašić sudjelovala je na višetjednoj edukaciji s ciljem dodatnog stjecanja i razvoja marketinških vještina. Edukacije su počele 27.4.2021. i trajale do 9.6.2021. u obliku online predavanja sukladno COVID-19 mjerama, organizirao ih je i proveo Edukacijski centar Mirakul iz Zagreba.

Predavanja su bila vrlo dinamična, odnosno svako predavanje održao je neki novi predavač, ekspert s područja online marketinga. Novostečene vještine poslužit će kao alat prilikom provedbe marketinških aktivnosti u sklopu projekta Krugovi sve do postizanja završnog cilja projekta – transformacija Modre Niti u društveno poduzeće. Vještine će se koristiti neposredno za promociju projektnih aktivnosti, i posredno, promoviranjem naših finalnih usluga i proizvoda. Neki od tih (društvenih) proizvoda su kreiranje organsko-tradicijskih picnic kutija i postojeća web shop platforma eCeker.

Neka od pitanja na koje sada imamo odgovore su:
– kako učinkovito provesti marketinšku kampanju?
– koji su alati za uspješno kreiranje kampanje?
– kako se obavlja promocija na društvenim mrežama?
– kako postići prodajni rezultat tijekom kampanje
– koji su rizici online oglašavanja?
– koliki trošak promocije možemo očekivati u cilju uspješno provedene kampanje?

Odgovore na ova i još pregršt drugih pitanja moći ćete pronaći u našim budućim aktivnostima tijekom provedbe projekta Krugovi. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.lenta_web-11

Read More

Prvi tematski forum

Prvi tematski forum

VIŠESTRUKE ULOGE DRUŠTVENIH PODUZEĆA U RAZVOJU LOKALNE EKONOMIJE

Vrijeme održavanja: utorak, 30. ožujka 2021. (12.00 – 14:00h)

Ova tematska rasprava prva je u nizu brojnih aktivnosti kojima se doprinosi jasnijem razumijevanju, promociji i boljoj društvenoj poziciji društvenog poduzetništva, sastavni je dio projekta Krugovi UP.02.3.1.03.0087 kojim se Modra nit u cijelosti transformira u društveno poduzeće, radi na uvođenju i razvoju novih poslovnih aktivnosti te modeliranju društvenog poduzeća prema kriterijima Nacionalne strategije.

Na prvom forumu gosti predavači bili su dugogodišnji aktivisti i eksperti u području eko-socijalne ekonomije Ranko Milić i Sonja Vuković koji su predstavili nekoliko razvojnih modela i uloga društvenih poduzeća u prostoru dobre ekonomije:

Prostori višestruke inteligencije – suvlasnički model izgradnje poslovno stambenog naselja Klis
Predavač: Ranko Milić, Eupolis, CEDRA Split, Modra Nit d.o.o.
Eko-selo Papuk – održivi razvoj lokalne zajednice
Predavač: Sonja Vuković, Udruga Slap, Modra Nit d.o.o.

Na forumu je sudjelovalo više od 20 dionika s područja društvenog poduzetništva, a teme za raspravu bile su:
– Višestruke uloge društvenih poduzeća – imamo li kapacitete i podršku za sve uloge?
– Socijalni kapital – ima li ga dovoljno za pokretanje i održavanje partnerskih projekata?
– Partnerski modeli – koga uključiti i kako ostvariti pojedinačne i zajednički interes?

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Sadržaj dokumenta je isključiva odgovornost Modre niti d.o.o. i ne mora nužno odražavati stavove Europske unije.

Read More

Početne aktivnosti projekta Krugovi

radionica-16

Predstavnici Modre Niti Snježana Kralj i Tomislav Katančić sudjelovali su na dvodnevnoj radionici “Jačanje društvenog poduzetništva – faza I.”. Radionica je organizirana od strane Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, provedena je u Termama Jezerčica u Donjoj Stubici tijekom listopada.

Read More

Izjava o privatnosti

Modra nit d.o.o. se u skladu sa „Općom uredbom o zaštiti podataka“ (EU) br. 2016/679 obvezuje pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su potrebni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Modra nit d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Read More

Šest najučestalijih grešaka koje čine provoditelji EU projekata

Finger on the bottons

1. Komunikacija krivim sredstvima/ad-hoc strategija
Budući da se projektni prijedlozi pišu skoro godinu i pol prije nego (i ako) projekt krene u provedbu, često je teško predvidjeti koji će komunikacijski alati biti najbolji za pojedine ciljne skupine. Primjerice, ukoliko su poljoprivrednici ciljana skupina, a projekt se provodi tijekom ljetnih mjeseci, letci će vjerojatno biti loš izbor za komunikaciju s njima, jer će većinu vremena poljoprivrednici provoditi u radu na zemlji. Međutim, ako se projekt provodi

Read More